wtorek, 24 grudnia 2013

Smutna..

Cześć 

Jestem bardzo szczęśliwa , że mogę tu pisać..

Smutek pojawił się od kąt chłopak ze mną zerwał  ma na imię Dominik .
Zerwał ze mną przez GG.
Naprawdę bardzo go Kochałam i nadal go Kocham <3 .
Był najbardziej kochanym chłopakiem na całym świecie.
Naradzie mam z nim kontakt telefoniczny.
Usunełam go z facebooka , bo miałam dosyć.
Nasze przerwanie kontatku , było przez miesiąc , ale numer miałam nadal.
Wczoraj do niego napisałam esemesa , bo bardzo za nim tęskniłam.
Mam nadzieje , że jeszcze do mnie wróci..

Dziewczyny , które będą to czytać to też będą się ze mną zgadzały.
Każda dziewczyna lubi usłyszeć słowo "KOCHAM CIĘ" .
Z tęsknoty do niego słucham smutnych piosenek takie jak tu lecą na pasku.
Ja teraz akurat słucham pierwszą piosenkę na pasku "Farba-Zagubiony Książę" ..

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz