wtorek, 24 grudnia 2013

O sobie..

Elo xD

Ale może ja coś o sobie opowiem :

No jestem Klaudia to już każdy wie .
Jestem teraz w 2 klasie gimnazjum.
Jestem z spokojnego miasta , koło Warszawy , czyli Siedlce.
Chodzę tam do Gimnazjum nr 2 w Siedlcach im.Gabriela Narutowicza w Siedlcach.
Mam tam bardzo fajnych nauczycieli , ale chodząc do szkoły mam jeden problem wredne koleżanki z klasy , ale tak to jest fajnie , bo mam przyjaciółkę , też w tej szkole chodzi do 1 klasy gimnazjum ma na imię Kasia.

U nas w Siedlcach będzie otwarty Park Wodny , który otwarty będzie 27.12.2013 wszyscy mówili , że będzie po nowym roku .
Zapewne już każdy słyszał o naszej " Śmieciowej Choince " , ale przynajmniej się czymś wyróżniamy.

Moje zainteresowanie jest takie , że lubię fotografować i muzykę . Po gimnazjum właśnie idę na fotografa do Mińska Mazowieckiego , ale muszę głębiej się wszystkiego dowiedzieć.Chciałam iść na muzyka , ale to nie dla mnie.

Moim marzeniem jest wyjechać do USA , Niemiec i do Angli. Chciała bym też jechać na koncert Justina Biebera ( idol ) i One Direction. 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz